onsdag den 29. juni 2011

En græsenkes bekændelser part 3 - Tilfedsstillelse

Der er en hvis tilfredstillelse i at kunne krydse to, næsten 3, projekter af på listen.
Har på bare et døgn pludselig fået et skønne skønne fyrrum.

1 døgn tog det - det er da rekord tid ( incl 16 timer på jobbet).
Som søde Camilla skrev skal jeg jo også forsøge at nyde min alenetid.
Og selvfølgelig er der også gode momenter. Som foreksempel roen til at kreere et brugbart fyrrum. Roen til at kunne side på nettet den halve nat. Roen til at kunne støvsuge klokken 12 om aftenen efterfulgt af en gulvvask.
Og jo der er skam også en hvis tilfredstillelse i at få tingene fra hånden - det er jeg nok knap så god til når vi er to mand i huset. For når man er to er det unægteligt mere fristende at hoppe i sofaen når man vender hjem 22.00.

En kær kollega misundte igår min aleneuge højlydt
"Havde jeg en hel ugen uden mand og børn ville jeg ikke røre en finger, jeg ville bare nyde det"
Jeg tilbød hende at bytte...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar