tirsdag den 28. juni 2011

En græsenkes bekændelser part 2 - Projekteret

Første hele dag som græsenke. Skudt i gang med solstråler og varme ind af soveværelsesvinduet. Fandt mig selv i mandens side af sengen mens min jo så var underligt tom.
Nåå jo manden er på Kreta...

For at overleve denne mareridts uge bare lidt har jeg projekter - mange projekter.
Projekt billedvæg
Projekt fyrrum
Projekt hækleklub med veninde
Projekt familie
Projekt vinduer
Projekt arbejde
Projekt osv.

Jeg har aldrig kedet mig i mit eget selvskab og jeg har altid været god til at holde mig igang - bare for at prale lidt.
Alligevel viste jeg på forhånd at jeg let ville falde i selvmedlidenheden i denne uge, derfor alle projekterne.
Alle projekter tiltaler min  kreative side på den ene eller anden måde, og er ikke fem minutters projekter til højre-benet.

Dagen blev skudt igang med projekt fyrrum. Glæder mig til manden ser at vi nu har fået et nyt rum. Et nyt brugbart rum med bordplads og gulvplads. Ombygning og gør det selv rod har fået ben at gå på og nu ser det ganske hæderligt ud igen.
Glæder mig til at anskaffe nye klemmer og vasketøjskurve imorgen selvom det vist ingen luksus er.

Tror nok manden har nydt det ved pool og strand med ungerne - at de gider når der 25 grader herhjemme.................

(billeder uploades i denne uge ikke - kameraet er blevet tyvstjålet af en wanabe-græsk-strandløve)

1 kommentar:

  1. Godt med projekter til at holde savnet af Mr.B lidt fra døren...men prøv alligevel og nyd nogle af dine helt egne stillestunder,- det giver masser af strøm til de flade batterier. Drøm om jeres snarlige...ferie...sammen.

    Knus fra den forladte mor...

    SvarSlet