torsdag den 3. marts 2011

Dage med klasse

Hvad gør en god dag?
For mig er en god dag, en dag hvor jeg laver hvad jeg har lyst til, hvor jeg evt. er i godt selvskab, hvor jeg føler mig veltilpas og lykkelig.

Mandag var en sådan dag (De fleste af mine dage er dog gode). Mandag stod på 100 % ærlig hygge sammen med bedste veninden siden skoletiden.
Vi har sandt at sige haft vores ups and downs men nu har vi fundet vores helt eget leje.
Vi griner, snakker, griner endnu mere, spiser, og for mandags vedkomne vi shoppede.
Vi havde en dag med klasse underholdning, klasse mad, klasse shoppegevinster osv. osv.

Et par glimt at mandagens kup. En grå skjorte/tunika, min gamle hænger i laser og jeg elsker den grå nuance her til foråret.
Tasken i kernelæder. Stod og sukkede over den i en butik men syntes den var lige over mit budget, i nabo-butikken havde de den dog til halv pris. Det er da et klasse-kup!
En stak bøger hjembragt fra Bilkas bogudsalg. Nye hæklerier fik vi for 10 kr. Selvom jeg hader Bilka må jeg indrømme de har super tilbud på bøger.
CD'en er en gave fra min dejlige B.

1 kommentar:

  1. Den taske der - den må jeg have fingre i...men hvor??

    SvarSlet