fredag den 11. marts 2011

Åhh Ahh Ihh

                                                                  
Ahh endelig fredag, ugens ventede fridag, weekenden begynder idag, manden er nogenlunde på benene igen efter en omgang forkølelse.

Vejret er sol med lidt gråt og masser af blæst. Selvom temperaturen siger koldt fornemmer jeg lidt spirende og optimistisk forår.

Og jeg valgte at ødelægge dagen med en tur i FØTEX (fordi den lå lige ved siden af min bil).
Jeg hader den butik. ALT for mange mennesker. ALT for lidt plads. ALT for dyrt. ALT for uoverskueligt.
Men nå ja jeg kom derfra med livet i behold, mine indkøb til lidt mere end indkøbspris og ahh åndede ud.

Hjemme ventede manden. Vafler ano opskrift fra 1946 og lidt hækling.
I ovnen putter en kylling og rødvinen er trukket op.

Hjernen er på overarbejde med ideer til føselsdagskort til ældste niecen i det tyske.

Ihh livet er da herligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar