søndag den 26. januar 2014

Her går det jo godt...

Mens vi venter på sneen er det passende med en opdatering på min og hr. stress' kærlighedsaffære.
Nogen skøn elsker er han jo ikke men han er godt på vej hjem til sine egne græsgange.

Januar er nærmest godt brugt.
Den byder på efteruddannelse, arbejde, internat, masser af afslapning og dejligt gensyn med skøn veninde.
Januar er også latter, smil, løbetrin, dansemowes og mere afslapning.
Så jo det går fremaf og skuldrene er på vej ned på plads.

Januar har også budt på mødet med en ny læge. Han er god tror jeg.
I hvert fald er der nu truffet beslutning om ny pacemaker.
Det bliver spændende og det er det helt rigtige kan jeg mærke.
Jeg føler mig privilegeret over at være i et forløb hvor alle mine ynglings sundhedsprofessionelle værdier som medindragelse, samarbejde, gensidig forståelse, aktiv lytning og konsultationer hvor tiden rent faktisk bruges kvalitativt kommer straight back til mig.
Og dette vel og mærke i et patient-læge-samarbejde og ikke blot i det patient-sygeplejerske-samarbejde som jo er mit daglige job og mision.

Jo det går godt her i 2014 - OG LAD SÅ SNEEN KOMME
(Drømmer om en interval-løbetur i hvide omgivelser - bare fordi jeg kan!!!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar