tirsdag den 25. september 2012

Nyt Blogdesign - eller hvordan jeg fordriver tiden med en uønsket gave

Ind imellem skal der ske lidt nyt.
Nu blev det bloggen der stod for tur. Måske mest fordi manden har brokket sig lidt over det tidligere designs læsevenlighed.
Nu er der afdæmpede farver, grå skala piftet med lidt blid neon. Næsten helt moderne.

Det blev så også noget nær dagens eneste ''fornuftige'' sysel.
Min søde mr.B har smittet mig med en virus - en rigtig efterårsvirus der har invaderet mine bihuler og fået min stemme til at gå i overgang.
Han selv var ret hurtigt ovre det - men den han har sendt videre til mig befinder sig så trygt og godt i min krop at den ikke vil videre.
Forståeligt nok, jeg er et rart menneske - men gaver af denne art er jeg ikke glad for!!

Tag godt i mod bloggens nye udseenden - sillikoneindlæg, botox osv. kunne det ikke blive til - men en opstrammer er det da!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar