mandag den 31. oktober 2011

Gaveregn

Det kan ske at resten af Danmark har lidt under grå skyer fulde af regndråber og vindpust fulde af gul-brune efterårsblade.
MEN her på matriklen har det regnet med gaver.
Dåbsattesten fortalte det var min fødselsdag igår - og jeg har intet imod at blive et år yngre.

Gaveregnen var vældig og ganske upåklagelig.
To dage med festivitas, glade gæster og alt for god mad i for store mængder - det har krævet sin kvinde at geare ned og slappe af idag Her har været megt stille idag, end ikke katten har orket at maue.

Men se bare disse herligheder der skal muntre mig i efteråret - I'll be the star of city!

Kvark Hoptimist fra mine ynglings bonusser - rød strik kjole fra svigermekanikken - jægergrøn bluse fra mine forældre

Skøn og meget ønsket ternet vest  - hipt tørklæde til hippe efterårsdage - skøn hudpleje - alt fra de skønne forældre (dem har jeg sgu været heldig med)

Og de meget ønskede støvler fra MANDEN min - Model Hudson fra Tommy Hilfiger - Har manden med den mest eminente stil

Elsker at få gaver og fik kun ting jeg havde ønsket mig.
Det er en glæde både at få og give - så gaven til mine gæster var godt selskab, god mad og dejligt vejr....
De fleste vil nu begynde at argumentere omkring vejret - men to cifrede grader og let støvregn, det klager jeg ikke over...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar