torsdag den 16. april 2015

Jamie oh Jamies italian

Jeg siger sprøde chilier med ricotta-lemondip...
Jeg siger pasta caramelle med ricottafyld på tomat-rosé sauce...
Jeg siger hindbærpavlova med doublecreme og friske hindbær...

GUF GUF GUF

At besøge Jamie Olivers kæderestaurant var klart min idé, men hvem hopper ikke med på den?
Jamie har efterhånden pænt mange restauranter og er pænt lidt / faktisk aldrig i køkkenet hos nogen af dem.
Men manden har jo nogle holdninger og tanker om kost og råvarer. Og det var for mig lidt spændende om Jamies Italian så kunne leve op til dette.

Og det kunne han! Vi er ikke ude i gourmet med krummelurer og duttelutter men mad der smager.
Pris og kvalitet hænger godt sammen, måske er prisen endda til den billige side, hvis vi sammenligner med resten af Edinburgh.
Smagen er i top, råvarerne smager af det de er, friske, sprøde, velovervejede.
Portionstørrelserne er ikke murearbejdsmand store men alle i selskabet blev mætte på den gode og lækre måde.
Servicen var i øvrigt i topklasse!!!

Så alt i alt, kommer jeg forbi endnu en Jamies så tager jeg gerne plads igen😜

Ingen kommentarer:

Send en kommentar