torsdag den 3. februar 2011

Hækle-treats

Torsdag 22.33 og ugens første indlæg om hækling. FOR DÅRLIGT FRK HOLM.

Jeg elsker pakker. Selvfølgelig særligt dem der bliver en foræret, med bånd og kærlighed om. Men også dem der dumper ind med posten når visa-kortet har været rødglødende.
En sådan pakke er havnet hos mig.
6 stk. Clover hæklenåle. Jeg har ellers klaret mig udmærket med brugsens de billige. Jeg bukkede dog under for nysgerighedens press og bestilte en hel stak.

Og wow en forskel, det går jo mega stærkt nu og den ligger fantastisk i hånden ihh åhh.
Jeg tror det er som mænd og værktøj. Kvalitet skaber kvalitet. (Og her er manden min stået af. Han er hovedrystende, hvad er forskellen???)

Ugens 2. hækleanskaffelse er denne skønne bog.

På pinde og nåle - flere farvoritter. Og den lover godt, jeg har kun nået at snigkigge, lækre billeder og gode opskrifter.
På bogen ligger i øvrigt den forvoksede bikinitrusse, juliana tørklædet, del 1 er næsten færdigt:-)

Små dagligdags forkælelser der giver dagen farve:-)

1 kommentar:

  1. Lyder som en herlig pakke...det løber jo nemt løbsk der foran tasterne...:-))
    Sidder lige nu og kæmper med at modstå fristelsen til at gå amok med visa-kortet - på enten helsebasen.dk eller rawandmore.dk - men må hellere besinde mig - lidt endnu..

    Ses senere til en aftenvagt med super-weekend-holdet.

    Knus fra Camilla

    SvarSlet