torsdag den 21. marts 2013

This is how i meet Netflix

Når det kommer til apps er jeg ikke meget med på moden.
Jo vist jeg har instagram og dmi men det er pretty much it!

Og nu har jeg så også netflix...
Netflix smag på ordet... næsten gratis serier og film direkte på tabletten.
Jeg tænker engelsk landidyl under dynen om morgenen med en god kop the på sengebordet.
Jeg tænker mulighed for at se nogle af de serier jeg aldrig når at se i tv.
Jeg er en sucher efter alt britisk.
Så da Liselotte skrev om de engelske tvserier netflix har beriget hende med gjorde det udslaget.

Og er netflix så, så fantastisk? Jeg tror det.
Efter lidt begynder vanskeligheder virker det upåklageligt nu.
Der er en hvis afhængigheds risiko men det må vi tage med...

Og nej dette indlæg er ikke sponsoreret af netflix

Ingen kommentarer:

Send en kommentar