tirsdag den 24. maj 2011

På bare tæer

Jeg er en barfods pige. Elsker at gå på bare tæer, mærke underlagene under mig skifte og at kunne bevæge mig frit.
Fra medio april forlader jeg støvler og strømper til fordel for et bredt udvalg af sandaler, ballarinaer you name it (skofettich har man vel)
I slut september, når efteråret rigtig tager fat, vender jeg med vemod tilbage til strømperne.
Vores gode gulvvarme muliggør bare tæer indendørs året rundt - se det er en luksus.
Disse skønheder skal mine bare fusser forkæles med fra torsdag..

Mine gamle højhælssandaler har set bedre dage. Forfodsdelen er blevet lidt for slidt og pasformen er super om morgenen men om aftenen er de lidt små.
Nu skal disse kilehæls skønheder til.
De skal bære mig gennem sommerens festivitas, pifte dagligdagens jeans op, få solen frem bag regngrå skyer samt skabe lidt opmærksomhed.
De er sommerens store forkælelse.
Billed venligst lånt her->

Ingen kommentarer:

Send en kommentar