søndag den 23. januar 2011

Og vi siger fuck fuck og elefanten trutter...

Life is like a box of chocolate...eller en håndfuld farvede kugler.
Gennem længere tid har jeg forsøgt,at finde det helt rigitg nye design til bloggen Solstråler, regndråber og stjernestøv. Det har bare ikke villet lykkes.
D.d. midt i leverpostejmad, oprydning, rengøring og hækling slog det mig at årsagen var konceptet.
Jeg søgte en blog der afspejler mit kreative jeg, min livsglæde, mine lyster til at komme frem og gøre hverdagen til en fest.
Solstråler, regndråber og stjernestøv er fra en tid med hjertekvaler og hvor jeg have brug for en følelsesmæssig affaldsskakt. Nu har jeg brug for et sted at dele mine kreative og finurlige påfund.

For det meste vil det handle om hækling. Men det vil også handle om Mr. B. om mad, om ønsker, om lyster om fest,musik,radio, om sundhed og velvære, om at være til og opleve nye sider af sig selv. Om udlængsel, om indlængsel, om at udvide, om at realisere. Om at være for meget, for lidt, for klog, for naiv, for kvindelig.
Og ja det vil være lidt eksentrisk hen af vejen...

Velkommen til Uglen & elefanten

Ingen kommentarer:

Send en kommentar