søndag den 7. august 2011

Hurra for tyske tv-kanaler


Brings hedder det band der flyder ud af mine højtalerer denne søndag aften.
En lørdag aften i juli stiftede vi bekendtskab med disse skønne herre - på tysk tv vel og mærke.

Brings - 20 år har de eksisteret - Köln er deres hjemby
Det kræver lidt mere end turisttysk at kunne forstå teksterne - men energien og livsglæden kan alle forstå og glædes over.

Min tid i den tyske højborg her i Sønderjylland kan ingen mig fornægte.
Det her er tysk når det er bedst.
I Love It
Min skønne B er, efter mange år på tyske landeveje, enig med mig.
Det her er fest, energi, livsglæde og skønsang for alle pengene.

(og en stor tak skal lyde til tv-masten som sender os alle de skønne tyske kanaler men kun meget få danske...)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar